Torsdag med lunchcrossande

Skärmavbild 2015-09-24 kl. 20.50.16
Började väl arbetsdagen att bära crossen 4 våningar upp till jobbet. Man måste ta alla tillfällen i akt att träna cross-specifikt. Efter det jobbade jag intensivt några timmar innan det var dags för lunch. Lägligt nog hade det också börja regna när jag svidade om till cykelkläder och tog mig en kvalitetstimme på crossen.

Cyklade grus ut till Björnön där jag fortsatte på grus till Björnöhalsen där jag lite förbjudet transporterade mig hundratalet meter på motionsspåret till nästa grusväg. Turligt nog var det inga som ville lunchflanera i finvädret, därmed ingen som ville skälla på mig. Dammade sedan upp på åsen vid flygplatsen innan jag avslutade med en lerig häststig och så såg både jag och cykeln crossiga ut. Snabb cykeltvätt innan jag rullade till kontoret igen.
Skärmavbild 2015-09-24 kl. 20.50.51
Lite skitiga ben blir man väl bara glad av?

Det var inget speciellt idag. Bara lugn och fin och glädjefylld rull helt enkelt. Ni kan såklart se allt på Strava som vanligt.

Kommentera

