Bröt, stök, grus och städ!

God kväll i stugorna, lugnet har lagt sig och jag med det. I soffan med en godisskål och ett glas Cola, man måste tänka på panget i benen till imorgon.

Cyklade väl hem från jobbet via massa fint grus. Bitvis jätteskjutsig vind och därmed också emellanåt en elak motvind.
Skärmavbild 2015-10-02 kl. 20.13.17
En fin liten grusväg i skogen en lördagseftermiddag i oktober, blir inte bättre…

Mot slutet styrde jag in på stigarna vid Badelundaåsen, det finns en orsak till att jag sällan väljer dom. Lyckas alltid välja fel, det finns en som går riktigt bra att köra med cross. Dom andra lämpar sig bäst med MTB, stora rötter över stigen är inte kul. Ni kan ju gissa vad jag gjorde? Japp, valde fel såklart. Det gick ju att cykla för det mesta, men det är knappt kul. Men förmodligen bra för tekniken så man får ta med sig det. Cyklade även upp för en backe som jag aldrig kört innan, sånt är kul. Ni kan såklart se allt på Strava också.

Kommentera

