Pretty full gas

Skärmavbild 2015-10-19 kl. 15.38.31
Precis som på den här bilden från Groopencross så är det full gas på livet just nu. Det är väl ändå rätt najs när det händer saker men en blir ju tvungen att tänka till lite om hur träningen ska lösas. Den här veckan med barnen innebär två konserter för Melker så det blir två kvällar som blir rätt sena. Jag hade långt gångna planer på att bli idiotförklarad genom att gnugga teknik (av/på och starter) på baksidan i afton, men det blir för sent så det blir lätt trainerspinn 30-40′ bara. Men jag måste gnugga tekniken, just nu är min teknik av cykeln den mest bristande. På är ju lite som det är beroende på artrosen såklart. Men av har jag dålig tajming och kass tilltro till, det måste bli bättre och gärna innan SM. Och starter? Ja, det kan man väl alltid bli bäst på? Dom är såklart milsvida bättre än när vi började med CX men det finns mycket kvar att göra. Jag kommer skapa mirakel på baksidan imorgon kväll. Idiotin bjuder jag grannarna på. Men just nu känner jag att jag har mest att tjäna på en bra teknik. På onsdag lunch ska jag ändå späka kroppen en sista gång med intervaller på Kallecrossen. Förhoppningsvis är det lite blött och halt och kan likna lite av vad SM kan bjuda. Hjulen med Limus är iallafall monterade på hojjen.

Det om det…

Kommentera

