Lite teknik på tisdagen

Efter ännu en hektisk tisdag så tog jag med mig barnen till en närliggande skola. Folke cyklade runt och Melker sparkade för ovanlighetens skull fotboll. Själv gjorde jag det jag hade tänkt – nämligen gnugga teknik. La upp koner som löphinder och sedan körde jag starter och löphinder. Det blev hyfsat ändå till sist, vissa starter var riktigt bra, andra lite svajjigare. Men främst fick jag ändå bättre tajming in mot löphindret vilket inte alls gick bra på Groopencross.

Smolket är lite lätt semi-ebola i kroppen igen. Så dom planerade hårda intervallerna på Kallecrossen lär utgå. Blir nog bara lätt rull på lunchen om inte mirakel inträffar över natten. Nu är det ändå inte det passet som kommer fälla avgörandet till helgen, tror nämligen att dagens teknik var viktigare. Rull lär det bli iallafall som sagt!

Nu soffan och resterna av lördagsgodiset.

//platform.instagram.com/en_US/embeds.js

Kommentera

