Lill-lördags-träningen

Skärmavbild 2015-11-11 kl. 19.25.22
God kväll på er, kom väl ut och tränade efter jobbet. Det var kallt, det blev svinhalt på sina ställen på asfalten så jag höll mig mest till det pålitliga gruset och stigarna. Jag var ändå tvungen att transportera mig kortare bitar på asfalten och som jag skrev det var svinhalt på en del ställen vilket gjorde att det bitvis gick riktigt sakta. Jag hade nog velat haft en något högre intensitet idag men det blev ju lite si och så med det men det var ju som vanligt rätt fint att cykla. Fick ihop 26 km på kvällskvisten. Nu har jag både käkat och städat av huset, ska väl bara hänga en maskin tvätt sedan ska jag lägga mig till ro i soffhörnet.

Imorgon bitti hoppas jag att det är lite mildare och frosthalkan är bort, skulle behöva blåsa på lite granna bitvis på vägen till jobbet för att få lite sista fart i benen inför Eksjö-helgen men vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentera

