Fredagstränade väl lite

Skärmavbild 2015-11-20 kl. 13.00.51
Som ni ser så har jag uppenbarligen varit ute och tränat lite idag igen. Måste väl på något vis försöka väga upp för en ganska klen inledning på veckan tänker jag. På tal om klen, usch så klen jag var idag. Vet inte om det var benen som inte var vana att dra fram en pansarcykel med skärmar och dubb eller om det bara är såhär det ska vara? Det var motvind ut till Skultuna kyrka, då hade det tagit mig 33 minuter och jag insåg att det inte var snack om att förlänga lite om jag skulle komma tillbaka inom rimlig tid. Samtidigt insåg jag att jag skulle få skjuts i ryggen på vägen tillbaka till stan, fredagslyx helt enkelt. Rullade in vid kontoret igen med 67′ och nästan 27 km på cykeldatorn. Hoppas att benen är lite fräschare inför morgondagens vintriga Helgmys i Gropen.

Nu ska jag bara avsluta ännu en hektisk arbetsvecka och sedan ska Folke på sitt livs första skoldisco, jag och Melker gör grabbkväll och köper pizza under tiden tror jag. Sedan ska det väl toppas med smågodis så man lär ju knappast gå energitom imorgon.

Förhoppningsvis får jag med mig barnen på morgondagens upptåg och då kan det bli en bildbomb, men det är då det.

Kommentera

