Söndagsträning i sol

Nämen hej, idag var det väl fint ute, men kallt! Skyller på kylan när det blir ännu ett bildlöst inlägg tyvärr. Tänkte länge på dagens pass att jag skulle fiska upp telefonen och föreviga det fina på bild. När jag väl ville så frös jag så mycket om fingrarna att jag förmodligen hade tappat telefonen så jag sket i det. Ni får tro mig när jag säger att det var fantastiskt ute. Nästan lika fantastiskt som att få se Sven segra i Koksijde när jag kom hem.

Lämnade barnen till sin mor idag och därefter hookade jag upp med Super-Eva och Nisse för finrull. Vi styrde massa fint fruset grus och ett par vägar jag aldrig innan kört, sånt är alltid kul. När man sedan gör det med top notch sällskap blir det ju ännu bättre. Det var lugn och fin fart vilket mina ben tackar för efter gårdagen. Det är skönt att kunna komma hem med 2,5 h på kontot och inte vara direkt förstörd utan snarare mer återhämtad än innan. Bara mer frusen som sagt. Ni kan ju glutta Strava.

Nu är huset städat, maten inhandlad och det är bara att luta sig tillbaka för en soft söndagkväll i soffan.

Kommentera

