Cupslut och tröttblogg

Skärmavbild 2015-11-29 kl. 20.32.15
Hej på er, ni får vänta på dom smarriga rejsrapporterna till imorgon, satans trött nu. Nu är den slut, CX-cupen. Tomt och skönt på en och samma gång. Tomt för jag inser hur mycket jag älskar cyclocrossen och allt runt om den. Skönt för att jag får vila från cykeln innan jag kan ta nya tag mot landsvägs-säsongen 2016.

Kan bara spoila lite och säga att jag blev 11:a respektive 10:a i helgen. Det är mina bästa placeringar nå´nsin på cross. Allt detta räckte till en 9:e plats totalt i CX-cupen i senior A, långt bättre än jag trodde innan säsongen.

Mer om allt det där imorgon. Nu ska jag avnjuta en IPA och kolla på sista avsnittet av Bron.

Off-season is now…

En reaktion på ”Cupslut och tröttblogg

Kommentera

