Andra adventsrapport!

Skärmavbild 2015-12-06 kl. 10.59.09
God andra advent på er! Jo, jag lever väl. Det har varit en bra en helg, den sista i vilans tecken på ett tag. Imorgon början resan mot 2016-års säsong och ni hakar väl på?

Det ni ser på bilden är vad jag såg stora delar av dagen igår. Melker hade poolspel och det var verkligen poolspel i ordets bemärkelse. Det var oberskrivligt blött på isen och barnen blev därefter. Men inga sura miner trots det, kul att se kämpaglöden trots att dom inte bara fajtades mot sina motståndare utan även naturen. Ungefär såsom jag gillar det också, det ska inte vara sammetslent på cykeltävlingar heller. Vi avrundade kvällen hos S med alla barnen, det var övermysigt!

Nu ska vi snart bränna iväg på Melkers fotbollsträning innan vi ska fira bästa mor, sedan ska jag lämna barnen för denna veckan. Ska försöka håla mig från att tjyvstarta träningen redan ikväll, men imorgon blir det pendling på pansarvagnen med dubb (orkar inte kränga av igen) så det blir tungrullat och härdande. Mer om det då.

Kommentera

