Annandagsblogg

Hej på er, nej, jag har inte cyklat idag! Jag har ätit tacos, fikat och ska snart äta wattsäkrande godis så det står härliga till.

Kul är det ändå att följa alla andra som stretar på med Festive 500, imorgon kommer det bli så innihelvetes mycket tuffare villkor med snö, blåst och allt sånt mysigt. Tur man bara ska cykla ett kortare pass på kvällen. Tänker mig kanske ett intervallpass på trainern på morgon/fm om tiden finns.

Annars vi haft en himla bra dag igen. Bandyträning för Folke på morgonen, jag och Melker var med och härjade på isen. Jag var tvungen att visa var skåpet ska stå helt enkelt, eller? Nja, sanningen är väl den att jag snart blir uppfintad på läktaren av Melker så han är väl närmare VSK:s a-lag än vad jag är. Tur att jag än så länge är den av oss två som skjuter hårdast. Än så länge.

På eftermiddagen kom bästa Erik med familj över och hängde flera timmar. Underbart med sådana vänner man inte träffar så ofta men när man väl träffar dom är det som om man aldrig varit från varandra. Sådana vänner är man tacksam för.

Nå´n annan som var tacksam och chockad var finaste S när vi delade ut julklappar igår. Tillsammans med världens bästa föräldrar hade jag scoutat ut och köpt henne en LVG-cykel. En begagnad Trek med nya 105-gruppen, den kommer bli fin.

Nu film och godis med barnen om Melker kan slita sig från sin nya telefon.

2 reaktioner på ”Annandagsblogg

Kommentera

