Godmorgon söndag

Skärmavbild 2016-01-03 kl. 09.21.10
God morgon på er, såhär fint såg det ut igår kväll när jag skulle krypa till sängs. Det innebar också att jag fick skotta snö för första gången den här vintern. Jag erkänner att det är bra fint ute nu och cyklingen är även den himla fin med all snö. Är det något jag inte gillar är det den här prognosen med tvåsiffriga minusgrader. Ser ut som det kan bli en del trainer och styrketräning i veckan istället för utecykling, vi får se. Jag hoppas att ryktena om ”Putin-kylan” är överdrivna.

Nu ska jag och Folke snart åka och hämta Melker från hans bandyträning. Till kvällen blir det nå´n timmas cyklande till S när jag lämnat mina barn hos världens bästa föräldrar för några dagars extra jullov när jag ska jobba. Lär få bylsa på mig kläder om inte för stunden så för cyklingen imorgon bitti, det brukar vara svinkallt därute i Skultuna. Huvva.

Kommentera

