Lill-lördag med hopp om vår!

Hej på er. Vadå, hopp om vår? Är han från vettet kanske ni undrar. Nu är ju den stora pungsparkarkylan på väg till landet ju. Ja, men det hindrar inte det faktum att det ljusnade lätt klockan 07.45 på min morgoncykling till jobbet. Det ger mig hopp om en analkande vår lixxom. Vad som inte ingav något större hopp var benen, nu var det inte helt oväntat efter misshandeln igår kväll. Att jag sedan blev ifråncyklad av en man på elcykel gjorde knappast saken bättre. Men det blev ändå 25 km in på kontot, tog 75′ idag.

Om inte den där kylan med den där långa namnet slagit till med full kraft ikväll så tänkte jag köra samma repa hem ikväll. Det blir sista utecyklingen på ett tag nu. På grund av just kylan så blir det inget mer cyklande till jobbet i veckan och till helgen blir det softande i Hufvudstaden med S. Det hindrar såklart inte att jag kommer lägga locket på en sjukt bra träningsvecka med intervaller i klubblokalen imorgon kväll och ett nytt intressant benpass på gymet när vi når fredag.
CMjcKZXXAAA0yKl
Hoppet om dagar som denna lever.

Kommentera

