Nu är den här!

Igår kväll slog den till alltså, den där pungsparkarkylan som jag pratade om. Det var väl ganska okej ändå när jag cyklade hem, men minus tio och bra vind gör ju sitt om man säger så. Fick ändå in mina 25 km hem också, gick ganska exakt lika sakta på hemvägen också. Nu får vintercykeln vila ett tag, får satsa på kvalitativ träning nästa vecka när äääääntligen mina barn kommer till mig efter fjällsemester och sådant med sin mor.
Nå´n annan som tagit vila är S´s bil som efter en natt i pungsparkarkylan inte ville starta imorse, lär bli en startkabelsfest imorgon bitti.

Ikväll blir det intervaller i klubblokalen, men det sa jag ju redan igår. Styrkefyror och lite igångdrag på agendan, det kommer bli kul det, kan man tycka innan. Annars är det jävligt bra fokus i träningen just kan jag tycka, gäller bara att härda ut nu. Längtan efter snabba cyklar och sol är rätt stor när flödet fylls med bilder på folk som är på Mallis eller Gran Canaria och tränar.
Skärmavbild 2015-06-01 kl. 12.26.43
Sol och värme och Mallis, tråkigt. Kommer jag tillbaka dit i år månne?

Kommentera

