En helg i hufvudstaden och på´t igen!

God kväller på er! Nu är jag hemma igen och igång med träningen igen, eller alltså den var ju aldrig nedlagd, men eftersom jag var i Hufvudstaden med finaste S lör-sön så blev det vilodag i lördags.

Nu är batterierna laddade iallafall, nu orkar jag väl kräma ur kroppen det sista under vad som är kvar av vintern. Mycket god mat och dryck och sådär.
Skärmavbild 2016-01-17 kl. 20.26.03
Vi rundade väl av gårdagen med tapas på Mondo, klart wattsäkrande.

Idag kom vi hem och hämtade upp Folke och fixade sedan S´s bil med nytt batteri så den kunde rulla igen. Efter det åkte jag och Folke och fyllde upp skafferiet. Kom väl sedan upp på trainern direkt efter en mustig Lasagne-middag, rätt dumt kan jag såhär efteråt inse. Planen var ettor till ett antal av tio. Lite övermod gjorde att jag körde något över min kapacitet och sedan var maten på väg upp mot slutet av varje intervall. Stretade med att hålla dom runt 350W, efter fem stycken var jag kokt och illamående. Tänkte att en serievila om 5 minuter skulle rädda kalaset och sedan sänka lite. Men när benen redan är blåsta är det svårt att vända på steken. Mäktade med en till men det var lixxom hopplöst.
Skärmavbild 2016-01-17 kl. 20.26.33
Inget direkt att hänga läpp över alls, lite övermod och dumhet. Får helt enkelt förlägga mina kvalitetspass rätt sent dom veckor jag har barnen eftersom deras aktiviteter innebär att vi kommer hem och i ordning sent. Om valet står mellan att hinna löka i soffan eller få till bra träningspass är valet rätt lätt… Inte löka i soffan, då vinner man inget SM.

Nu är väskan iallafall packad för styrketräning enligt Nathan Haas imorgon på lunchen. Tänkte komplettera det med 30-40 lätt trainer på kvällen.

Nu ska jag iallafall löka i soffan, med lite smådöda ben!

Kommentera

