Motiverad!

Lyckades med konststycket att ha sjukt svårt att somna igår kväll/natt. Händer inte alltför ofta längre men det blir ju desto jobbigare när det väl händer. Trodde i mitt enfald att det var lördag när jag vaknade, det blir ju extra jobbigt då när man väl inser att det är måndag.

Annars känner jag mig mäktigt motiverad inför säsongen. Att träna bra och försöka göra allt så bra jag kan innan det är dags för säsongsstarten. Som ett led i det gick jag till gymet på lunchen och genomförde min plan med Nathan Haas lower body circuit. Ökade benböjen med 5 kg och det blev lite svettigare genast.
Skärmavbild 2016-01-18 kl. 12.32.09
Boxjumpsen går bra. Så bra att jag tror att den lådan jag hoppar på är för låg. Problemet är jag inte riktigt törs släppa taget och hoppa upp på nästa höjd även om jag gissningsvis skulle fixa det. När jag kommer upp på den höjden kommer dom här svida klart mer.

Bra genomkörare iallafall. Nu ska jag ta itu med jobbet på eftermiddagen, sedan ska det skjutsas till slalomträningar och utfodras barn och sånt som hör till den härliga vardagen.

Ha det så gott så länge.

4 reaktioner på ”Motiverad!

Kommentera

