Konferensfredag

Skärmavbild 2016-01-22 kl. 21.46.51
God afton på er. Nu ligger man väl på hotellrummet efter en givande och rolig konferensdag med jobbet. Lite godis och en lysande middag så jag ska nog kunna somna gott inatt.

Hann till och med att besöka gymet här på Skepparholmens SPA där vi boar och konfererar. Litet men fräscht och med nya maskiner så körde jag lite överkropp och bål och ett gäng minuter på en motionscykel. Om inte latmasken och tröttmössan tar över helt imorgon bitti tänkte jag knata dit innan frukost. Det ligger ju bara tiotalet meter från mitt rum så jag har väl ingen ursäkt direkt, förutom trötthet.

Kommentera

