Bandylördag!

Skärmavbild 2016-01-23 kl. 22.14.23
Hej på er! Här ser ni väl vad jag har haft för mig stora delar av dagen. Jag var med avnjöt Melkers poolspel med hans lag VSK Bandy P05. Men själva dagen började väl på Skepparholmens SPA, tvekade länge om jag skulle träna innan frukosten men masade mig väl till gymet och vevade 30 minuter lätt på en motionscykel där. Bättre än inget och frukosten smakar alltid bättre sedan.

Sedan blev det bilbrassande längs E18 vilket inte är så upphetsande. Men jag hann hem och se alla tre matcherna idag. Det är en fröjd att skåda deras framfart på isen. Det blev såklart extra glatt då Melker gjorde två mål och en assist under dagen. Två vinster och en förlust så det blev ju på pluskontot.

Vi avrundade med tacos och godismys med finaste S och hennes barn. Wattsäkrande inför att göra något lite kvalitativare på trainern imorgon förmiddag innan ännu en bilåkardag stundar, men mer om det sedan.

Kommentera

