Gammal skåpmat!

Ramlade väl över två gamla tidningsartiklar från tiden när jag sprang.
johan frŒn vŠsterŒs tidning.indd
Den här är från 2008, första gången jag underskred 2.40 på maran. En gräns som tog något längre än jag trodde att nå. Som vanligt (på den tiden) bjöd Stockholm på årets första värmebölja.

maraton.indd
Den här är från 2009, fortfarande ett av dom ögonblick i min ”idrottskarriär” som ligger mig varmast om hjärtat. Stockholm bjöd värmeslag igen, min uppladdning bjöd förkylning veckan innan, benen på tävlingsdagen bjöd upp till dans. Den bästa resan ever genom Stockholms gator och torg. Smart löpning med insidan av huvudet bjöd både på pers. och en hyfsat placering.

Men det var då det!

5 reaktioner på ”Gammal skåpmat!

  1. Du var en riktigt bra löpare! Och nu är du säkert en dito cyklist! Jag löpte också mycket förr i tiden. 1,52 på Lidingöloppet och 2,39 på maran. Långt ifrån dina tider ……. Även jag cyklar mycket numera, men inga tävlingar. Är massor av år äldre än du! Kör hårt!

    • 2.39 och 1.52 på maran/LL är ju finfina tider. Faktum är att mitt pb på LL också är 1.52. Tävla eller ej spelar ju ingen roll, huvudsaken att man har kul och mår bra! Kör hårt själv!

Kommentera

