Fredag – ett steg närmare vår!

Skärmavbild 2016-02-12 kl. 11.27.31
Det här var väl till exempel en underbar vårdag i Uppsala 2015, fem plusgrader och regn. Lidandet uppför Slottsbacken under Skandis GP var magiskt – på riktigt. Om det passar med livet i allmänhet står jag förhoppningsvis där på startlinjen i år igen. Förhoppningsvis är jag starkare i år och kan göra lite bättre ifrån mig då. Tills dess minns jag tillbaka och längtar. Och tar fredag!

Imorse var det inte jättevårlikt när jag rullade mina 25 km till jobbet. Det var ingen direkt fest i benen, men det var knappast oväntat efter gårdagens intervaller i klubblokalen. Blir en repris på det hela i eftermiddag efter jobbet. Sedan kommer vintercykeln stå parkerad eftersom det blir barnvecka, kommer inleda stenhårt med tacos och godis med Melker ikväll. Imorgon blir det uppstigning i svinottan för att brassa till Eskilstuna för poolspel med bandyn, blir fint det!

Kommentera

