Folke 7 år, i tidningen från lördags och latmask

Skärmavbild 2016-02-24 kl. 07.41.08
Idag fyller den underbara lilla stora killen 7 år. Helt otroligt att Folke redan blivit så stor, älskade unge. Ser framemot att följa resten av din resa! Nu är han hos sin mor så firandet från min sida kommer ske på söndag.

Sedan kan ni se lite från lördagens bandy/hockeyfest i dagens nummer av Västerås Tidning. Bra bild där far och son samarbetar på isen. Eller det ser mer ut som Melker pekar var bollen är och att jag ska åka istället för att bara löka.
VFTI012A0224VTV1
Annars var jag mest slö imorse. Såg att det var nästan nio minusgrader ute och jag skulle dessutom vara tvungen att cykla hem på lunchen och byta till bil för Melkers konsert ikväll. Då är det lätt att bli bekväm, packade kläder för styrketräning istället. Ingen panik över att inte cykla idag eftersom jag har distans på agendan i helgen också, så timmarna kommer rulla in på kontot enligt plan ändå.

Kommentera

