Det där var jävligt grönvitt

FullSizeRender
Hej på er! Nu ligger jag här i soffhörnet som så många gånger förr. Barnen ligger i sina sängar och drömmer väl grönvita drömmar kan jag hoppas. Vi tog oss till ABB Arena och kollade när VSK Bandy vann med 11-3 mot Sandviken i den första semifinalen. Nu är det här ju ingen bandyblogg, men det är väl knappast nå´n hemlis att jag gillar bandy. Så VSK var en stark jäkla lagmaskin ikväll, kul att se! Kul även att se att Folke levde in sig i matchen ordentligt på slutet.

Annars har det inte varit något mer i träningsväg än dom där 13 km jag cyklade i snön imorse. Den snön är för övrigt helt borta nu, skönt! Lär casha in en vilodag imorgon när jag ska ta med mig barnen till Gillersklack och åka skidor, det brukar kunna svida i låren efter en hel dag det också, men om det kan ni ju få höra i en skidåkarblogg imorgon. Bandybloggen signar ut för kvällen.

Kommentera

