Söndag!

Hej på er! Live-bloggar väl från ett lekland idag. Barnen leker järnet och jag är mest sliten. Var med Melker på hans bandyträning imorse, såhär när säsongen är slut så blir det mycket tvåmål på träningen, idag var inget undantag.

Man kan tycka att man borde orka hur mycket som helst eftersom jag klassar mig som rätt vältränad genom cyklingen ändå. Men det blir ett bevis på att man blir bra på det man tränar på. Ett par vändor över planen och mjölksyran pumpar som vore det fyror. Kul och svinjobbigt.

När vi kom hem slängde jag mig på trainern direkt och snurrade ur dom slitna benen en halvtimma. Det kändes bättre efteråt än innan. Förhoppningsvis är jag rustad för en ny träningsvecka nu. Hoppas den ska innehålla hyfsat med cykling ute och några bra intervallpass. Min största förhoppning är dock att kunna lufta Sempren på lördag, vi får väl se helt enkelt.

Kommentera

