Lunchträning coming up och lite mer

God morgon på er! Idag är jag lite fint mörad i benen efter gympasset på Svettis igår. Positivt var väl ändå att jag kunde öka benböjen till 50 kg (4 x 30 reps. snabba, explosiva och bara 75 grader i knävinkel), sånt får man såklart plikta för dagen efter. Men träningsvärken är inte lika massiv som efter förra veckans första duvning på Svettis. Av någon anledning tycker jag deras maskiner tar bättre och känns lite bättre än dom på våning nio, det är ju positivt.
Skärmavbild 2016-03-15 kl. 08.50.53
Idag släpade jag med mig Sempren till jobbet, den ska få jobba (eller indirekt blir det väl jag som jobbar) på luncherna fram till fredag är tanken. Gäller att passa på.

Jag har genom statisktiken sett att det är några varje dag som klickar in på fliken för samarbetspartners på bloggen. Ni kan såklart se att dom lyser helt blank och fin. Men jag är alltid öppen för samarbeten, men det ska kännas bra för båda parter annars är det ingen poäng. Så vill ni eller känner någon som vill så hittar ni alla kontaktuppgifter under just fliken samarbetspartners.

Det för mig in på nästa ämne i denna spretiga bloggpost. Jag fick frågan häromveckan om det inte var dags för mig att bränna ut i skogen, på MTB alltså. Mitt svar då som nu är det absolut vore kul att köra lite långlopp och mer i skogen, men som livet ser ut nu kommer det inte ske utan något mirakulöst samarbete. Annars får det vänta till jag blir 50 och ekonomiskt oberoende.

Till syvende och sist är det ändå kärleken till cykelsporten, ett liv i rörelse och ett smärre mått av skrivklåda som får mig att kladda här dagligen.
Skärmavbild 2016-03-15 kl. 08.51.11
Oja, Melker tog helikoptercertifikat igår när vi var och handlade. Allt kommer bli himla mycket enklare nu, ska bara bygga helikopterplatta på baksidan. Då kommer vi slippa klippa gräset, en riktig win-win med andra ord.

Kommentera

