Lunchtrösklar

IMG_1302
Hej på er, som ni ser så svek inte vädret idag heller. Det som svek lite granna var benen, dom var inte helt bländande idag. Min plan var två LT-intervaller om dryga 15 minuter vardera. Rullade iväg mot Skerikevägen där jag tänkte genomföra dom, lite böljande och ganska vindkänslig sträcka, givetvis fick jag en ganska grov motvind på den första intervallen och det kändes ganska grisigt i benen, dammade in den på 281W (4,68W/kg), helt okej men inte lysande. Sedan var jag tråkig nog att bara vända och köra den andra i medvinden tillbaka till stan, det är alltid lite svårare att hålla uppe siffrorna i medvinden men landade på 283W (4,72W/kg) nu tog det dock slut på väg så den blev bara 13 minuter, men det får funka. Kände mig inte så spenderad i benen efteråt men det kändes ändå som att det extra klippet inte riktigt var på plats. Ni kan ju gotta är i passet på Strava om ni vill det.

Men man kan ju aldrig gnälla på att få träna/cykla på lunchen, nu har jag energi att gräva ner mig i arbete på eftermiddagen och skjutsa barnen till och från träningar.

Kommentera

