Himlen är grönvit

Skärmavbild 2016-03-19 kl. 21.31.47
Ni får ha överseende med alla dessa bandyblogposter, men nu är den säsongen också slut. Den kunde knappast ha slutat sämre, att från första parkett ihop med min egen lilla bandyhjälte få se VSK Bandy spela hem klubbens TJUGONDE SM-guld, magiskt som ni förstår. Jag skulle kunna skriva massor om det, men jag lämnar det med att himlen är GRÖNVIT! Och det är inte Bajen – needless to say!

För att inte tråka ut er helt så har jag faktiskt tränat idag också. Kom ut redan vid 8-tiden och då var det ganska kallt och mulet. Tvekade ett tag om jag skulle välja cross eller racer, valet föll på den senare vilket var helrätt. Det snöade inget vilket man får vara glad för såhär års, fick ihop 33 km. Inget sensationellt men som alltid så mycket roligare att köra ute än att hamra trainer. Barnen dom satt så snällt i soffan och kollade barnprogram.

Nu ska jag samla ihop dagens intryck en stund i soffhörnet och smida morgondagens träningsplaner innan jag lägger mig och drömmer grönvita drömmar.

2 reaktioner på ”Himlen är grönvit

  1. Det är fan häftigt. Ångrar nästan jag inte var där – bandy och hockey är ungefär enda lagsporter jag klarar av att titta på och hejar på! 😀

Kommentera

