Där kom den också

Jag behövde inte planera så mycket för vad och hur jag skulle träna idag. När jag vaknade inatt hade jag svinont i halsen och kände mig lite småkymig och insåg att det blev lite som jag skrev tidigare i veckan – när man i storform blir oftast sjuk. Samtidigt kan man ju fundera vad man kunnat gjort annorlunda för att undvika det, i det här fallet kan jag dock inte komma fram till något. Det var väl ganska givet eftersom Melker varit dålig i några dagar och hostar fortfarande som en besatt hela dagarna.

Hoppas bara att det inte håller i sig så länge för egen del, annars blir det bara skit med den fina formen. På tal om form ska jag snart formskapa med finkakor och kaffe med Melker. Just nu ligger jag på soffan och försöker kolla ikapp Milan-SanRemo från igår.
20323277705_2e61f94173_z
En bild från en pigg, stark tid i utbrytning i på poängrejset i Ramnäs förra året. Vill minnas att jag blev golvad i mars även förra året. Nästa år ska jag försöka vara golvad i januari istället, det vore smartare.

Nu kaffe och kaka, utan att ha cyklat!

2 reaktioner på ”Där kom den också

  1. Är så länge sen jag var sjuk så jag håller tummarna för att jag klarar mig till i höst eller åker på det nu på en gång…..blir man krasslig så får man bara acceptera det och passa på att vila.
    Krya!

Kommentera

