Comeback?

God kväll på er. Då har man gjort comeback till dom levandes land. Som man gjorde det också, firade comebacken med en sällan skådad hektisk arbetsdag med ett gäng timmars övertid dessutom. Ska man göra något så är det väl lika bra att göra det ordentligt kan jag tycka, men det har ni säkerligen redan märkt.

Annars har jag inget att skvallra om i träningsväg även om jag hyser en gnutta hopp om lugn pendlingsträning imorgon, men det får vi allt se hur det blir med den saken. Men lite kul i cykelväg ändå som ni ändå kan se på bilden.
IMG_1319
Köpte väl på mig nyaste numret av min favorittidning alla katergorier. Sedan landade min uppsättning med nya klubbkläder. Det var på tiden egentligen då mina nuvarande har rullat sedan 2013 och överlevt både lerbad under min första säsong på cyclocrossen och en rejäl marksyning i Sunne under veteran-SM förra året. Nu har jag ändå en lite större garderob till tävling och träning vilket alltid är skönt. Nytt för mig är att det är Kalas som levererat kläderna, ska bli intressant att prova hur dom känns att köra i, dom satt i varje fall riktigt bra.

Nu ska jag ägna mig åt soffhörnsträning, en ack så viktig ingrediens i träningsprogrammet.

Kommentera

