Blåsningsdistans men benen har hittat hem

Skärmavbild 2016-03-27 kl. 14.05.32
God vår på er! Nu sitter man och inväntar att det ska bli dags att åka och hämta barnena igen. Sedan ska vi bränna ut till bästa föräldrarna och påskfika, det kan behövas känner jag. Blev ett stabilt distanspass idag också 101,3 km in på kontot. Det blev jag, Contis, Katja, AK och Froomie som dundrade iväg i finvädret och blåsten, som det blåste alltså. Grundplanen var Torshälla t/r för då skulle vi tugga motvind dit och få fin skjuts hem. Nu vek jag och Froomie av i Kvicksund eftersom vi bägge hade tider att passa och var inte så sugna att stressa oss. Från vändningen hade i Kvicksund hade vi gynnsamma vindar hemåt. Det känns bra att kroppen börjar kännas starkare igen och benen står att känna igen till stor del.

Blev bara krokig i kantvinden sista milen idag men det kan jag köpa. Ni kan glutta Strava som vanligt.

Vad det blir med träningen imorgon låter jag vara öppet, ikväll ska jag bara mysa och köka hamburgare och påskgodis med barnen, ladda psyket lite grand. Blev ändå rätt bra träning över påsken för min del och trots sjukdom så fick jag in 12 h 20 min träning den här veckan, känns stabilt.

Ha nu en fortsatt bra påsk!

Kommentera

