Livstecken från helgen

God morgon på er, lite klent på bloggfronten i helgen känner jag. Men jag har faktiskt inte tränat något sedan jag och Big Boss besökte Svettis på lunchen i fredags. Det var ju inte kattskit det passet alls, kunde öka både benböj och enbenspressarna som nu är uppe i 80 kg/ben (4 x 30 reps. utan vila), klart nöjd och trött kunde jag gå därifrån.

Annars har helgen inneburit badkalas för Folke i Sala igår där jag var kaffedrickande åskådare på ett föredömligt sätt. Idag är det Melkers första träningsmatch i fotboll för säsongen. Efter det ska jag bänka mig i soffan och avnjuta dom sista timmarna av Ronde Van Vlaanderen, efterlängtat rejs verkligen. Sedan hoppas jag kunna slicka den sista timman av ljus på cykeln ute när barnens mor hämtat dom ikväll, sommartid inger ju iallafall hopp om att det ska kunna gå. Funkar det inte så är det ingen ko på isen eftersom jag har barnfri vecka coming up och räknar med mycket pendlingsträning, klubbträningar och distanspass på helgen som kommer, kan bli en riktig brottartuff vecka detta.

Kommentera

