Tisdag och intervallkväll coming up!

Skärmavbild 2016-04-05 kl. 10.40.54
Jag ska villigt erkänna att det här inte var ett ställe jag var jättesugen att lämna imorse. Värmen och soffan, ute piskade regnet ned och även om jag sällan viker ner mig för vädret så var det inte som att jag flög upp på cykeln imorse. Eftersom vi ska späka våra kroppar (i ett möjligt regn) ikväll med klassiska tisdagsintervaller på åsen så räckte det med att väcka kroppen med en färd raka vägen till jobbet. Det var tacknämligt eftersom 4 grader och regn och suligt blöta vägar gärna ger en kall kombination. Cykeln och jag såg ut som ett grustag efter knappa 10 km till jobbet. Jag uppskattar tvättmaskin (för kläderna) och babywipes för det mest akuta på cykeln. Skönt med bekvämligheter på jobbet och varmvatten fanns det i duschen, väl så.

HTFU helt enkelt!

Kommentera

