Söndagslivstecken

Skärmavbild 2016-04-17 kl. 08.22.11
Börjar väl med en cykelbild, även om tränandet var en procentuellt liten del av min dag igår. Men jag kom ändå ut och rev av 31 km när barnen kollade morgon-tv. Det var småmulet och benen var småmulna också så det finns inte mycket att orda om just det passet, mer än det faktum att det var skönt att komma ut och cykla ute.

Vi följde upp med besök ihop med S och hennes tjejer till världens bästa föräldrar. Med lite fika i kroppen kunde vi spendera några timmar i den stora lekparken i Surahammar. Det är en fröjd att se hur våra barn kommer bra överens, vilket är viktigare än vilka watt-tal som helst. För att toppa en en redan toppad dag byggde vi hemmagjord pizza, lekte mer ute ihop med barnen, åt godis och mådde allmänt bra. En typiskt himla bra lördag!

Idag blir det en typiskt bra söndag, Melker har två fotbollsmatcher som vi ska avnjuta i gråvädret. Sedan ska jag lämna barnen till deras mor och jag ska hamna i soffan och avnjuta Amstel Gold Race innan jag tänker mig något intervallpass ute (i regnet?). Detta följer jag stenhårt upp med cykelrelaterat möte på kvällen, full fart med andra ord!

Kommentera

