VABalicious värre!

Hej på er, roligare dagar än så här kan man väl inte ha eller? Ännu en VAB-dag med en Folke som verkade nästan frisk på förmiddagen, nu har han över 38 graders feber igen, kul.

För att inte bli alltför uttråkad så har jag iallafall snurrat ur benen en halvtimma på trainern, inget märkvärdigt, men det kändes iallafall rätt bra.


Hoppas dom flesta gluttat på filmen om kommande SM på landsväg? Om inte så har ni den ju här ovan. Det kommer bli en grym bana, både för publik och för dom tävlande, skoningslös är väl ett ord som passar bra på banan. Även om jag är med i filmen så ska jag såklart inte köra, min plan är ju fortsatt att vinna gubb-SM i Halmstad istället.

Imorgon hoppas jag hinna pläga mig en timma utomhus på cykeln när barnen kollar morgon-tv, men det är då det.

Kommentera

