Valborg och mer SM (LVG) i tidningen

Skärmavbild 2016-04-30 kl. 10.52.49
Det blev väl en bra start på denna Valborg, barnen tenderade att tycka att sovmorgon var överskattat. Nu gör det mig inget eftersom jag är en morgonmänniska och så fick man ju lite gjort också. När barnen kollade morgon-tv så klämde jag in dryga 3 mil på Sempren. För ovanlighetens skull i solsken, gjorde inget speciellt mer än njöt av att komma ut igen efter två dagar på trainern. Sprätte på ett Strava-segment bara för att sprätta för lite för att bli KOM, misslyckat.

Kom hem och kunde inse att barnen satt kvar i soffan (alltid skönt) och kunde städa bilen inuti, gillar när det emellanåt blir effektivt.
Skärmavbild 2016-04-30 kl. 10.52.32
Något annat roligt är att cykel fick hamna på förstasidan av Västerås Tidning till helgen. Jag och Quintana gnetar på, synd att ingen av oss ska köra men ändå. Grymt med lite publicitet i lokalpressen runt SM (på LVG). Vill ni läsa så klickar ni här och bläddrar fram till sidan 10.

Annars laddar vi för Melkers fotbollsmatch efter lunch, ser ut att kunna bli glassväder att stå att kolla på match i, bara en sådan sak. Imorgon hoppas jag på ett gäng timmar distans när jag lämnat av barnen. Bra så. Ikväll pizza, godis och sånt viktigt.

2 reaktioner på ”Valborg och mer SM (LVG) i tidningen

Kommentera

