Mornings like these

Skärmavbild 2016-05-02 kl. 12.29.08
Det är för sådana morgonrepor som denna måndagen bjöd som man vet varför man gör det. Visst jag gör det såklart för att se bra jag kan bli med dom medel jag har till hands. Men om man inte fick dom upplevelserna som imorse så vore det alls inte samma sak. Lite kylslaget i skuggan när jag rullade iväg, men ganska snart började solen värma och när jag rundat vid Skultuna kyrka och vände in på Skerikevägen så var det riktigt gött i solen. En underbar vårmorgon helt enkelt. Man blir lite småsalig över sådant när man cyklat i tveksamma väderförhållanden under en längre tid. 27 km in på kontot innan man lite lyckligare kunde ramla in på jobbet. Blir en smula längre hem ikväll. Glädjande var väl ändå att bajsbenen från igår kändes mycket bättre.

 

Kommentera

