Lunchcrossande med sprätt

Jodå, jag överlevde väl en kväll på actionbadet Kokpunkten igår kväll med barnen. Mäkta kul måste jag säga, nu har jag nog badat mer än jag sammanlagt gjort på flera år, tror vi var överens om att vi är tvungna att göra om det där. Framförallt kan en snart 41-årig gubbe inte få stryk av en 10-åring i en vattenrutschkana, det måste vi ändra på.
Skärmavbild 2016-05-10 kl. 12.43.46
Nu är det ju ingen badblogg det här utan mer av en cykelblogg. Som ni ser så har jag väl cyklat, för bilden är dagsfärsk. Det blev 25 km på crossen på lunchen på asfalt, grus och skogstigar. Sjukt fint och snustorrt i skogen. Sprätte eller rättare sagt drog på vid två tillfällen för att hålla benen i form till Mallis (och beyond såklart). Trots polleninvasion i kroppen så körde jag mina två snabbaste tider någonsin där jag drog på, ser en bra trend här. Sa jag att det var ännu en dag av Mallis-väder?

Kommentera

