Och väskan är redan packad

Skärmavbild 2016-05-13 kl. 08.15.50
Exakt såhär ser det ut i mitt vardagsrum just nu. Cykeln är nedmonterad och klar, ska bara lyckas få ned allt annat i resväskan ikväll bara sedan går flyget imorgon bitti… Till Mallis alltså! En vecka med finaste S, cykla och må bra, förhoppningsvis i sol också. Det känns lite smålyxigt att få återvända i år igen.

Datorn följer med så jag räknar med att kunna ge er lite rapporter under veckan också så ni ser att jag inte fuskar med träningen liksom. Jag har inte fuskat idag heller, var till Svettis och körde veckans TREDJE bålpass, helt galet faktiskt.

Något annat som är roligt är att jag och Contis ska köra Rapha 12 hills i Husqvarna/Jönköping i augusti… Ville gärna köra förra året men av någon anledning funkade det inte, i år ska det klaffa. Det blir hur kul som helst det!

Aja, på återhörande från Mallis…

2 reaktioner på ”Och väskan är redan packad

Kommentera

