Tillbaka i vardagen

Skärmavbild 2016-05-23 kl. 13.06.57
På något skumt vis är det ändå rätt okej att vara hemma och försöka komma in i rutiner igen. Visserligen följde livet på Mallis också vissa rutiner, men jag skulle förvisso lätt kunna tänka mig Mallis-livet ett tag till: träna, bada, sola, äta och bara må kanon med finaste S, man kan inte argumentera mot det. Men än är jag inte gubbproffs och kan leva på det viset, dock har Melker lovat att köpa oss ett hus på Mallis när han blir fotbollsproffs, så jag räknar väl med att kunna leva det livet när jag går upp i H50… Längtan!

Annars släpade jag gubbkroppen till Svettis på lunchen och körde mitt bålpass som vanligt, på något vis känns det lite småfånigt att gå till gymet och egentligen bara använda sig av en träningsmatta och en 5 kg´s medicinboll. Foamrollade även min högra ländrygg som tar mycket stryk eftersom mitt trampande blir lite ojämt i och med artrosen, det var himla skönt, kan nästan önska att jag hade en sådan hemma.

Aja, jag är tillbaka i vardagen. Kul.

Kommentera

