SM-film och födelsedag

Alla har säkert redan sett den här förträffliga filmen inför landsvägs-SM här i Västerås. Ni som inte har sett den lär kolla in den. ”Hemmahoppet” Jonas Ahlstrand intervjuas samt en del snack med Team Tre Berg när dom var och rullade runt banan häromveckan. Har ni tur kan ni skåda undertecknad i filmen också.


Annars så har jag väl fyllt år igen, har nu nio år kvar i H40-klassen, stort! Barnen upptäckte till sist att deras käre far fyllde så jag blev väl gratulerad också. Firade mig själv med att ta en vilodag och äta glass och lite sånt. Kanske firar jag mig själv med en fin present framöver, men det kan vi ta då. Cliffhanger-isch….

Kommentera

