Lördagsdistans med inslag lördagssvaghet

Foto 2016-05-28 10 41 06
Hej på er, idag gjorde jag skit av ett par skitben. Jag gjorde det tillsammans med Quintana, Rob, Petri och Fredrik. Jag gjorde det över 162 km och en stund över fem timmar och arton minuter, kul. Det regnade inte iallafall och vi fikade i Köping också det trevligt.

Ärligt så var det faktiskt ett fint distanspass, vi startade ut mot Skultuna, vidare mot Ramnäs, Färna och Kolsva. Ganska fina vägar som vi ställde oss frågande till varför vi inte kör oftare. Väl i Kolsva var det såklart körning i Varghedsbacken, jag försökte såklart haka på Rob och Quintana, men har man skitben så har man.

Efter fikat så var det bara motvind och kantvind hem i 5 mil, jag njöt i fulla drag när Quintana fick hemlängtan och ihop med Rob la upp bra fart i motvinden, till sist så fick jag nog och släppte. Nu är jag rätt spak och ska ta mig samman och ta mig ut till finaste S vad det lider. Strava kan ni såklart se här. Foto av Petri.

Kommentera

