Fullt ställ på fredagen och framåt

Skärmavbild 2016-06-10 kl. 08.22.05
Kan ju iallafall lura er med att det kommer vara lite cykelrelaterat idag, men det närmaste vi kommer är nog den här bilden från CXSM i höstas. Idag blir det annars inget cyklat för min del. Efter jobbet ska jag packa in barnen i bilen sedan ska vi åka ut och fira finaste S som fyller år idag. Sedan gissar jag att Melker vill se premiärmatchen på fotbolls-EM och det vill ju jag också göra.

Annars väntar jag på att delarna till Di2-bygget ska landa på Bianchi i stan så Sempren ska bli en optimerad maskin, förhoppningsvis borde det inte dröja alltför länge. Lite som en barn inför julafton.

På lördag så har Folke skolavslutning sedan har vi inga större planer, gissar även där att Melker vill se alla EM-matcherna, kanske hinner jag flika in nå´n timma på cykeln, det vore ju skönt.

Vad ska göra i helgen?

Kommentera

