Sådär har väl tränat lite!

Det hade pratats om massivt regn idag under en längre tid, därför var jag mäkta förvånad när regnet inte smattrade mot sovrumsfönstret när jag vaknade imorse. Efter en skön helgfrukost så blev det bestämt att jag och Contis skulle veva lite distans i gråvädret. Vi gav oss iväg i ett behagligt duggregn. Under den första halvan gnuggade vi på i en skön motvind vilket såklart innebar att vi fick rätt bra skjuts på vägen hem. Vi var väl bägge två lite småsega på slutet men överlag kändes det bra i benen idag. Kom hem med nästan 108 km på tripmätaren och 3 h 41 min, ni kan ju se Strava på det här.

Oja, sedan råkade det ju bli 8 mil igår eftermiddag också, så det har blivit hyggligt med distans ändå i dagarna två. Nu kommer barnen snart och vi ska väl mysa med tacos, godis och fotboll på tv. Sedan har jag semester med dom små liven i veckan så det lär nog bli lite cyklat ute här och där när det passar i livspusslet.

Kommentera

