Swyzaks badblogg

Skärmavbild 2016-07-06 kl. 19.05.25
God kväll på er! Cykelbloggen kommer snart bli en badblogg om jag inte ändrar på det här snart. Idag var det bara jag och Folke som stekte på Skantzöbadet, inte så bara i och för sig. Melker var med en kompis, samma kompis som ska sova över här inatt, så det lär bli high life ikväll.
Nu ska ni ju inte helt tro att det varit träningsfritt och bara glass, när jag har semester med barnen är det smidigaste tillfället att få pläga sig en träningstimma när dom kollar på Sommarlov på tv´n. Det har jag gjort i två dagar nu, man hinner med i runda slängar 3 mil. Bägge passen har skett på asfalt med crossen eftersom det är den enda cykeln jag har tillgänglig. Inte har jag kunnat förmå mig själv till någon kvalitetsträning heller, hade länge planer på att köra 2 x 10′ imorse, men när jag fick spendera massa kraft i motvinden bara för att ta mig framåt slog jag den tanken ur huvudet illa kvickt.
Som ni hör går det ingen större nöd på mig, ganska skönt med en lättare vecka så man orkar kliva ned i källaren och mosa på nästa vecka när det är barnfritt och åter till jobbet.

Kommentera

