Ett livstecken från semesterstugan

Skärmavbild 2016-07-10 kl. 11.21.14
Hej på er, slött, glassigt och semestrigt har vi väl haft det så jag har inte direkt haft tid att blogga på sistone. Men ni ska väl inte tro att jag helt har skolkat från träningen, det har blivit dom där dryga 3 milen varje morgon när barnen kollat Sommarlov. Idag var inget undantag och för att inte helt falla ner i semesterlättja med allt vad det innebär så tryckte jag på lite i kantvinden mellan Anundshög och Tortuna, 280-300W bitvis, kändes ganska bra.
Skärmavbild 2016-07-10 kl. 11.21.01
Annars är väl det roligaste på cykelfronten att Di2-uppgraderingen av Sempren blev klar i fredags, det lockade ju såklart fram ett testpass med Quintana och Contis på kvällen så då cyklade jag hela 6 mil den dagen. En fröjd såklart att vara tillbaka på Di2!

Idag ska jag lämna barnen och det lär bli mer tränat nästa vecka och förhoppningsvis lite bättre kvalité på träningen, summerar veckan till 18 mil ändå.

Kommentera

