Tillbaka… typ…

Sådär, igår satte jag mina älskade barn på ett tåg till Sundsvall, själva liksom. Där ska dom sedan husera med sin mor i deras stuga i det Norrländska lugnet i en vecka innan jag får rå om dom små liven igen.

Fast nu vill ni ju läsa om att jag har cyklat och allt sånt där, eller hur? Så jag kan ju trösta er med att jag faktiskt har cyklat imorse… till jobbet… givetvis via omväg. Imorse blev omvägen 32 km på regnblöta vägbanor till en början, men det styrde upp sig efter 20 minuter.
Skärmavbild 2016-07-11 kl. 12.42.41
Kan inte heller klaga på benen imorse, kanske är det som så att förra veckans ”låga” träningsvolym har gjort susen? Det finns en plan för något semi-distansaktigt i eftermiddag hem från jobbet, en lååång omväg alltså. Men då hoppas jag att vädret tr sig i kragen och skärper till sig lite… Men det lär jag få återkomma om… Men jag är alltså typ… tillbaka… i träningsträsket… Vägen tillbaka till en stark LVG-säsong 2017 går via Rapha 12 Hills om en dryg månad och sedan en prioriterad CX-cup i höst.

 

 

Kommentera

