Återhämtningonsdag

Igår blev det är relativt lätt träningsdag, förvisso med 3,5 h in på kontot men intensiteten var inte direkt hög. Inledde med 3 mil till jobbet på morgon, på kvällen skulle jag cykla med finaste S också. Vi rullade ut mot Hallsta och vidare via Strömsholms slott och hemåt. Vi inledde det hela i massiv motvind vilket också innebar att vi fick hyfsad medvind sista biten hem. S klarade det galant som vanligt, inte en tillstymmelse till sura miner trots att jag lurade hem uppför Ormberget när vi körde genom stan på vägen hem. Jag gissar att hon är lite stum i benen idag, för egen del tjänade det som ett lätt pass så benen borde vara prima liv för hårdkörning med klubben ikväll.

Tjongade på C50-hjulen igår kväll också i hopp om att knaket i cykeln skulle avta, dessvärre gjorde det inte det, men jag får ju iallafall träna på finhjul ikväll, alltid något
Skärmavbild 2016-01-25 kl. 11.31.56
Ikväll ja, det är alltid något fint med att få veta att man ska bli riktigt trött. Ikväll vill jag verkligen bli riktigt slut… Lär få återkomma med utfallet av det.

Någon annan som ska bli trött ikväll?

Kommentera

