Godmorgon – distanslördag!

Det är väl för härligt att ställa klockan på 05.40 när man är ledig, speciellt för att dra iväg och träna. Sitter väl här och slevar i mig frukosten innan jag ska packa cykeln på bilen och åka iväg och träffa några hågade från klubben som tycker det där med att köra distans i Dalarna kan bli en kul grej. 21 mil och 2000 höjdmeter ska avklaras, hoppas på fina vyer, vägar och bra ben. Det sistnämnda gjorde jag allt för att säkra när jag bara vevade lätt med finaste S igår eftermiddag, 37 km in på kontot.

Aja, nu ska jag fokusera på att äta och packa här, hörs!

Kommentera

