Semestermode igen då!

Skärmavbild 2016-07-18 kl. 20.14.42
Såhär såg väl min morgon ut idag, kunde vara så himla mycket värre… verkligen. Eftersom jag och barnen har semester ihop igen, eller alltså dom har ju sommarlov och jag har semester, men det där förstår ni ju. Barnarbete är ju förbjudet så. Hur som helst så cyklade jag 31 km på morgonen när barnen kikade morgon-tv, ni vet det där perfekta upplägget. Eftersom jag vilade igår så var benen rätt fräscha idag, satte dom förvisso inte på några större prov, men känslan var god iallafall.

Resten av dagen har jag ihop med världens bästa föräldrar spenderat med att riva bokhylla och bygga upp en ny dito eller egentligen typ vitrinskåp med sideboard. Det blev skitbra. Jordens största tack till mina föräldrar, ni bäst, alltid!

När jag ändå hade ångan uppe så passade jag på att städa huset så jag har nyss landat i uterummet och tar det lugnt för första gången sedan 07.30 imorse, bra semestermode helt enkelt.

Aja, imorgon är en ny semesterdag, gissar att den börjar med träning den också, hoppas kunna bjuda på en liknande bild då också.

Kommentera

