En morgonsmäll i ansiktet

Imorse fick man veta att man lever minsann, när barnen kollade morgon-tv… ja ni kan den där vid det här laget. Jag ville dock försöka se till att jag inte skulle skippa kvalitetspassen helt den här semesterveckan med barnen så jag serverade mig själv 2 x 6 x 40/20″ på min morgonrepa. Det var jättefint väder åtminstone och det var tur att jag hunnit glömma hur jobbiga dom här passen är. Egentligen finns det inget att fundera på, 40 sekunderna ska vara så hårda det möjligen går utan att den för den skull starta på 1000W (som om jag skulle nå dit) för att sluta på 200W, men tror jag hamnade runt 350-340W rent generellt. Men fick slita på den avslutande serien för att inte låta lättjan och dom slitna benen ge efter. Lite trött och rätt nöjd kunde jag bara rulla av resten av passet hem och kunde ännu en gång konstatera att barnen satt kvar i soffan.

Resten av dagen for vi till trampolinlandet Yoump här stan, barnen trivdes som fisken i vattnet. Jag insåg att det inte var något en gubbe med artros ska göra så jag övervakade bara det hela. Sedan hann jag även med att fixa lite i trädgården innan jag och Folke drog iväg och badade en sväng i Hökåsengropen. Vår crossarena i Västerås är mångsidig, på hösten är den Sveriges vackraste crossarena och på sommaren kan man bada där. Perfekt.
22094190985_a3af2e2823_z
Och när man inte badar kan man springa sig stum uppför sandbacken. Allt finns vid Hökåsengropen, eller Groopencross. Vi ses väl där den 9/10? Måste börja investera i tubdäck och limma, det står inte på förrän årets första crosstävlingar är här.

Kommentera

