Ännu en semesterfredag

Skärmavbild 2016-07-22 kl. 10.00.13
God morgon på er, såhär startade min morgon. Det är inte så att man mår dåligt av det direkt, 33 morgonkilometer in på kontot utan några krusiduller. Bara lugnt och fint, var inte direkt som att jag hade några kanonben heller, men det spelar inte någon roll när man får cykla i Mallis-väder, det gäller att njuta.

Nu ska jag njuta av resten av denna semesterfredag med mina underbara barn, vi har inte direkt några måsten idag förutom en sväng till affären. Kanske åker vi och badar, kanske inte, kanske gör vi som vi vill eftersom vi är lediga. Ha en bra fredag därute, det tänkte jag ha.

Kommentera

