Tillbaka till verkligheten

God afton på er! Då sitter man här, inte bara hemma från Idre utan även sista kvällen innan semestern är slut. Imorgon ska barnen ha sommarlov med mina föräldrar och jag ska cykla till jobbet jag. Hade en sanslöst bra avslutning på semestern i Idre och drog ihop 54 mil och 18 h 41 min träning förra veckan, förhoppningsvis något jag ska ha nytta av i höst. Kände mig stark uppför dessutom, även om det inte var sinnessjuka stigningar så var det ändå hyfsat styggt med Västmanländska mått.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv med barnen en stund.

Kommentera

